WOW-A-WIWA!

wow15
I torsdags vid lunch samlades hela gänget på Södra Station för en gemensam tågresa ner till Göteborg. Jag och Mattis hamnade här, tillsammans med….
wow19wow16…. det här super gänget! <3 Startskottet på resan blev den här gin drinken där man briljant fick sitt ansikte. Hur ball festfix?
wow18
Det finns få personer som kan styra fest som systrarna Hoss.
wow11
Efter tre timmar av dansande i sätena till den bästa musiken så kom vi fram till målet. Som ni säkert förstått så var vi dit bjudna av Puma. Dessa byxor blev mina favoriter, så de fick bli reseoutfiten. Tillsammans med Thunder skorna. wow17
Roshi mooooooshi. EN MER hårt arbetande person än henne vet jag inte.
wow20
Medans vi väntade på att rummen skulle bli klara tog vi en spritzer i solen på Elite Park där vi bodde.
wow10
Jag, Sara och Mattis delade rum och innan middag på TOSO med resterande Puma gänget hann vi med en powernap på rummet. Så behövligt efter partyresan! Haha.
wow9
Jag körde en hängselkjol från NAKD och thunder skor från Puma sommarkvällen till ära. Och min roséblingade väska från Stella som nog får 1000 kommentarer varje gång jag har den.
wow4
Har ni ätit på Toso någon gång? Om inte se till att boka bord nästa gång ni är i Göteborg. Det är magisk mat! MAGISK. Och deras vattenmelondrink. MMMMM.
wow14
Kvällsljuset förtjänade en bild. Hehe.
wow7
Jag blev tidig i säng denna torsdag och gick hem innan klockan slagit 23. Huvudvärkskänningar och allmänt trött. När jag vaknade i fredags plockade Tilda upp mig utanför hotellet och så åkte vi till ett annat Elite hotell där vi skulle få håret festivalfint av Hairtalk
wow8
Jag ville ha det långt och festivaligt så tjejerna satte i ett såkallat “Hairband” som kan vara det mest genialiska jag hört. Du fäster det alltså precis som det heter, ett hårband i benan och vips så är håret både väldigt mycket tjockare och längre. Och du tar bort det enkelt när kvällen är slut. wow5
Såhär blev slutresultatet. ÄLSKAR’T!
wow2
Piffade med ny frippa åkte vi tillbaka till hotellet, jag bytte om till den här balla Puma outfiten och så gick vi över gatan till Push där Way out Warners dagsfest ägde rum. OCH SOM JAG TORDDE, det blev den roligaste tillställningen på hela helgen. Dagsfest i all ära!
wow
Wow, barnsligt kul hade vi!!!!! Det dansades, sprutades konfetti och så sjöng vi såklart högsång till all musik som spelades.
wow1
wow13
När Warner var slut tog vi en sväng till hotellet där några bytte innan vi tog en taxi till Slottskogen och festivalområdet. Och inte vilken taxi som helst utan partytaxi 2,0 med neonljus och “din tid kommer” på högsta volym.
wow21
…och här är den sista bilden på Sara, moi, Syrran och Mattis som jag har från fredagen. Petra, Carro och Limpan var redan på plats. På festivalområdet redo för MAT och musik. hehe.

Tusen tack världens bästa HOSS SYSTRAR för att jag fick hänga med er till Göteborg och sensommarens roligaste tillställning. Nu blir det fokus på träning (tränade faktiskt både igår och idag. NO EXCESS!) men mer mys och mindre fest. SÅ taggad!foodoar
Nu ska jag äta upp min foodorabeställning som blev en maui classic från Hawaii Poké. Puss!